Sitter här i mitt fina vardagsrum & pluggar stjärten av mig tillsammans med fina KENT i öronen – inte helt fel, kan jag lova. Jag måste verkligen bli klar med psykologin idag!!! Men ska jag vara helt ärlig så går det faktiskt ganska bra…… Yäh!! ;DDDDD

Kom just hem från en fin fika med Bim & Sara… Fina tjejer där! Skönt att sluta tidigt….. Plus att klassen är rätt värd ibland – vi tog eget initiativ på idrotten & börja dansa – vetifan vad det var för dans – men någon kultrurell dans eller vad de snacka om!!! Filmer kommer nog upp på FB om jag har ork!!! Yäääääähhh.

Måste gratta en viss person även idag – GRATTIS FINA OSKAR PÅ DIN ARTONÅRSDAG!! Hoppas den blir kanon…. Det är trots allt lill-lördag!! Hähääh……

Nu ska jag fortsätta med pugget…. Waaaaaaaaaaah!!!


Foto: Anna Lindner
(Med fina mobilkameran…. Yäh!)